Epsom salt – Penere hud og mindre stress!

Hva kan epsom salt gjør for helsen? 1. Penere og sterkere hud. 2. Beroligende effekt mot stress. Her er en oversikt over hva du kan bruke epsom salt til?

Tagatesse – Hva er helsegevinsten?

Hva er tagatesse? Hvorfor påvirker det ikke blodsukkeret, er bra for fordøyelsen og samtidig perfekt for baking? Tagatesse er populært søtningsmiddel!

Sukrin – Et bra alternativ til sukker?

Hva er hemmeligheten med Sukrin? Hvor sunt er det? Hva kan du bruke det til? Erstatter det sukker? Hva gjør dette søtningsmiddelet med helsen din?

Sjokolade – Hvor sunt er det egentlig?

Mørk sjokokale med et kakaoandel på over 70% er sunt. Hvorfor er sjokolade sunt, hvor mye bør du spise for å få en helseeffekt? Sjokolade gjør deg glad!

Tran – Derfor skal du ta en daglig dose

Tran er et naturlig vidundermiddel alle burde ta en skje eller to av daglig. Masse omega-3, vitaminer (A, D, E) og andre viktige næringsstoffer. Se guide.

MCT-olje, fett kroppen liker

MCT-olje er et ekstrakt av de sunneste fettsyrene i kokosoljen som kan øke forbrenningen av fett og redusere sulthetsfølelsen. Hvordan og hvorfor?

Kokosolje, hvor sunt er det og hva kan du bruke det til?

Kokosolje her gode egenskaper for pleie av hud og hår. Du kan bruke kokosolje i maltlagingen og til og med til barbering og som munnskyll. Se guide.

Ghee – Klarnet smør for melkeintoleranse

Hva er ghee og klarnet smør? Hvordan lages det? Hvorfor kan det være smart å bruke ghee? Hva man du bruke ghee til?

Mandelmel – Glutenfritt og smakfullt

Mandelmel er perfekt til lavkarbo bakst og matlaging. Hva er forskjellen på ferdig mel og å male mandlene selv? Hva mandelmel kan gjøre for helsen din?

Fiberhusk – 85% kostfiber, perfekt til baking!

Fiberhusk er en genial måte å øke innholdet av kostfiber i alle typer brød, rundstykker, kaker og kjeks. Til og med i kjøttkakene kan du bruke fiberhusk.